السبت، 26 نوفمبر 2016

الشاعر عادل دياب ** مشتاق انا مشتاق **

  • الشاعر عادل دياب ** مشتاق انا مشتاق **
  • لا تحزنى حبيبتى 
  • على الهجر والفراق
  • احبك ومع طول الانتظار 
  • يزاد حبى واصبح الشوق عنوانا لايامى 
  • انا مسجون الغربة احلم بالافراج 
  • اشعر بالحزن العميق بين اعماقى 
  • تبكى عينى وجهى بين الدموع غريق
  • انتى بتاعتى وانا ليكى رغم البعادى 
  • صوتك وكلامك صورتك 
  • ورسمك فى كل مكانى
  • تاهه عقلى انا مجنون فى هواكى
  • اصفروجهى وهزل جسدى 
  • ببعدك وجدت المماتى 
  • وقف قلبى انا لا استطيع 
  • العيش بدون ان اراكى 
  • انتى فى عقلى فى قلبى
  • فى نظرى اجمل سناء الكون 
  • لا اراى غيرك فى حياتى 
  • احلم بالافراج من سجن غربتى 
  • وان يكون وقت الرجوع قريب 
  • كل ذزة من ذزات اعضاءى 
  • وجسدى تان وتحن الى كل ما فيكى 
  • الاحــد 27 / 11 / 2016

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق