الخميس، 24 نوفمبر 2016

نفسي ياحلمي\\\\\\\محمد حلمي....مخرج مسرح وشاعر....٢٠١٦/١١/٢٤....





  • نفسي ياحلمي
  • تكون عاقل
  • ولا لحظه
  • تكون مجنون
  • انا الشاطر
  • لكني مش حسن
  • ولا عنتر
  • ولا خارق
  • املك زمام الكون
  • انا اتمني
  • لاتماطل ولا اماطل
  • ولا تسقيني من ريقك
  • كلام مشؤوم
  • ولارايد انا 
  • عبله
  • ولا ست حسن 
  • حنون
  • ولا ليلي ولا ناعسه
  • الصبر عندي 
  • ماهوش موزون 
  • حلمي جعان 
  • بس أني اكون
  • وسط عناد البشر 
  • ليه طعم ولون 
  • تايه أنا
  • بين خشوم الغجر 
  • وسكون
  • صبحت مش طايل
  • ضحكتي 
  • حتي خطوتي 
  • مشلوله
  • مطحونه
  • والسكه ليه
  • بتخون
  • مع أني فارش 
  • ضحكتي
  • بحر واسع
  • وموجه هادي 
  • وانت بركانك
  • ناره اتون
  • يحرق جوايا الخضار
  • يقلب عماره
  • دمار
  • وتسرق المكنون
  • ويتبحتر المكتوب 
  • ويشنق المغلوب 
  • علي امره
  • يموت عمره
  • متعلق بعرقوبه
  • يقع طوبه
  • تتهد أوصاله
  • يضيع حاله
  • وتفضل عيوني
  • بتبحلق
  • وحيرانه
  • وخلق صعرانه
  • ونفسي صعبانه
  • مسلوبه حتي
  • ارادتها
  • محبوسه جوه
  • هموم بيتها
  • ارفع ايديا فوق
  • وانا بشد الطوق
  • واقول للزمن العفن
  • ممنون
  • ممنون


  • محمد حلمي....مخرج مسرح وشاعر....٢٠١٦/١١/٢٤....

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق