الأربعاء، 28 ديسمبر 2016

ما عرفتيش تحبيني\\\\#محمدلطفي_ابوالفتوح



  • بسم الله الرحمن الرحيم 
  • عودة ابو بودي 
  • اشكر كل اصدقائي واحبابي وكل شخص سأل عني وكل صديق حتي وان لما يسأل 
  • اسأل الله لكم الصحه والرضا والعافيه والغني 
  • وبالعوده علي غرار قصيده للرائعه الاستاذه القديره حنان احمد مراد
  • كتبت هذا النص المتواضع امام حروفها الرائعه 
  • يارب نكون عند حسن الظن والمستوي وتنول اعجابكم


  • ما عرفتيش تحبيني..........2016/12/24

  • بعد الحب الكبير

  • ما عرفتيش تحبيني

  • وبعتي فيه الضمير

  • ياريتك فهمتيني

  • كنتي كل شيء

  • واناولا شيء

  • كنت الحب البريء

  • وانتي الناروالحريق

  • كنت الواضح الصريح

  • وانتي شاطره في التجريح

  • كنت فاهم انك انتي بس

  • ..........الملاك

  • انتظرتك يوم احس

  • .......طعم هواك

  • اتاريكي طلعتي انانيه

  • تحب نفسك وتنسيني

  • وبعد ما اخدتي نورعنيه

  • بالعمي وسط الطريق سبتيني

  • وياما كتير كنت اعاني

  • وانتي بترقصي عالاغاني

  • كتير كنت بحلم بالاماني

  • ضاع في حلمي كل المعاني

  • لحني كان كله دموع

  • وانتي بتطفي لي الشموع

  • وتايدلي الشمعه سوده

  • غلبت معاكي كتير ركوع

  • وذياده في الالم و الوجوع

  • وبرد بالصفحه بيضه

  • لكن النهارده يكفيني

  • أغير طعم المر في حلاقيني

  • واشرب مره فرحه

  • انك فارقتني

  • يا خساره ....يا خساره

  • ما عرفتيش تحبيني

  • موت في قلبي ياحنيني

  • وبالاسي كمان اسقيني

  • ايامها كانت جارحه

  • وبالاه دايما تلاقيني

  • ياخساره يا خساره

  • ما عرفتيش تحبيني

  • ........
  • #محمدلطفي_ابوالفتوح
  • #ابوبودي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق