الأربعاء، 28 ديسمبر 2016

فوق كتافي\\\\احمد طلبه



  • فوق كتافي
  • احمد طلبه
  • انااا انا شيلت حمل فوق كتافي
  • عشان تعيشي ومتخافيش
  • وانا وعدت قلبي لوتخافي
  • ان مقدرتش أعيش
  • مانتي عارفه بعدك انتي
  • مين هيبقي يا حبيبتي
  • تعرفي من يوم ما غيبتي 
  • الدنيا ليا ماتسويش
  • وشيلت حمل فوق كتافي عشان تعيشي وماتخفيش


  • يا حب عمري يا حته مني
  • نفسي اشوفك في المنام
  • نفسي بس الله يعيني
  • عاللي حاسه من ألام
  • نفسي اكون مع روحي فوق
  • غصب عني عشان مخنوق
  • مش هحس أني بافوق
  • غير معاك وف الأحلام

  • تعرفي يا حبيبتي أني
  • بين دموع الشوق بعيش
  • وأي شيء كان غالي عندي
  • بعد منك مايسويش
  • وايه هيساوي وروحي راحت
  • وايا حنيني وحبي ارتاحت
  • عايش راضي وعايش ساكت
  • علشان زيك انت مفيش

  • هو ليه الغالي علينا
  • لما بيروح نحس بيه
  • ولما يبقي بين أيدينا
  • نبقي مش خايفين عليه
  • مهما بنوعد مابنوفيش
  • مهما بندي برده مافيش
  • هي حياتنا وفيها نعيش
  • واحنا هنعمل فيها ايه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق