الخميس، 29 ديسمبر 2016

احلي عيله \\\\ احمد طلبه



  • احلي عيله 
  • احمد طلبه

  • هي قصه مش تقيله
  • ذكره ليا كتير جميله
  • خدني شوقي بجد وقت
  • ما احنا كنا احلي عيله
  • ===========
  • عند باب البيت جريت
  • شوفت رسم قديم بالحيط
  • هي رسمه رسمها ابويا
  • لما جدي حج البيت
  • حنيني خدني وعيني فرحت
  • لما بالايام دي سرحت
  • جوه قلبي ماضي فتحت
  • غصب عني كتير باكيت
  • ============
  • انت روحت فين ياابويا
  • سبت امي ولسه اخويا
  • بين أيديها باقي طفل
  • وايه يعوض ضفر ابويا
  • كنت ليا أمان وسانادي
  • كنت أغلي حاجه عندي
  • اسمك انت باسم والادي
  • نسخه من شكلك ياابويا
  • ===========
  • فين زمان لمت عيليتنا
  • اللي كانت جوا بيتنا
  • كنت يا ابا انت ضل
  • وانت كنت صحيح قيمتنا
  • ولا كنت مره قاسي
  • حتي للواجب ما ناسي
  • ياللي كنت أعز ناسي 
  • يوم ما روحت الناس نيسيتنا
  • ============
  • جدي راح بعدك وفات
  • منه ساب الذكريات
  • صوره ليكو وكم حاجات
  • تبقي بتصبر حياتنا
  • هي دي سنه حياه
  • مهما نفرح تبقي أه
  • عاللي بيروح مابنلقاه
  • يبقي مالك ذكرياتنا 
  • ============
  • كل ريحه يا غالي منك
  • لسه انا محافظ عليها
  • باقيه تحكي ليا عنك
  • وامي وصيتني عليها
  • وهو ايه بعدك يعيني
  • عالحياه غير بس أني امي
  • كل يوم الصبح بدري
  • ايوه لازم أبوس ايديها
  • تحياتي
  • لقد حاولت ان اكتب إحساسي الذي يعتصر قلبي 
  • فلم اجد ما يعتصر قلبي
  • إلا حب والدي
  • رحمه الله عليه
  • احمد طلبه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق